Waarom YincQ
YincQ werkt in het raakvlak van financiële planning en human resource management. In opdracht van organisaties gidsen wij hun medewerkers door de complexe wereld van arbeidsvoorwaarden en financiële planning, nu en voor later. Uitnodigend, toegankelijk en pragmatisch. Met onze hulp stel je alle medewerkers in staat de regie te voeren over hun financiële toekomst. Resultaat: duurzaam inzetbare medewerkers die wendbaar en weerbaar zijn in tijden van verandering. Minder risico's en lagere kosten voor de werkgever.
Ons Financieel Gezond programma is een slimme combinatie van online analyse en persoonlijke aandacht. Alle medewerkers kunnen zelf aan de slag op het platform FinancieelGezond.nl, toch een aanvullend persoonlijk gesprek nodig? Dan kan dat ook. De investering per gebruiker is aantrekkelijk.
Wij kunnen onafhankelijk adviseren omdat YincQ geen financiële producten verkoopt. Onze adviseurs hebben jarenlange ervaring met onderwerpen als arbeidsvoorwaarden, arbeidsverzuim, pensioenen, cao-regelingen, mobiliteit en reorganisaties. Daarnaast beschikken zij over vakdiploma’s op het gebied van de Wet op het Financieel Toezicht (wft). Ook ondersteunen onze adviseurs organisaties in de rol van verzuimmanager, register risicomanager employee benefits en/of financieel planner.
Wil je meer weten over onze aanpak en werkwijze? Of een vrijblijvende kennismaking aanvragen? Neem dan contact met ons op.
ISO 27001/9001
Om de processen en de kwaliteit van de output van de organisatie te optimaliseren, moet de bedrijfsvoering van YincQ goed worden geborgd en blijven wij deze optimaliseren. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat onze informatiebeveiliging op een zo hoog mogelijk niveau is en wij ook deze blijven optimaliseren.
Om dit te bewerkstelligen heeft YincQ een managementsysteem opgezet en geïmplementeerd conform de eisen van de norm ISO-9001:2015 en de ISO-27001:2022. Wilt u onze Beleidsverklaring Kwaliteit en Informatiebeveiliging opvragen stuurt u ons dan een bericht via het contactformulier.
Contact